Witaj!

Ta społeczność jest przeznaczona dla profesjonalistów i entuzjastów naszych produktów i usług. Dziel się i dyskutuj o najlepszych treściach i nowych pomysłach marketingowych, buduj swój profil zawodowy i stań się lepszym sprzedawcą.

Wytyczne

Jakie pytania mogę tutaj zadać?

Ta społeczność jest przeznaczona dla użytkowników profesjonalnych, entuzjastów, partnerów i programistów. Możesz zadawać pytania dotyczące:

  • jak zainstalować Odoo na konkretnej infrastrukturze,
  • jak skonfigurować lub dostosować Odoo do konkretnych potrzeb biznesowych,
  • jaki jest najlepszy sposób korzystania z Odoo dla określonej potrzeby biznesowej,
  • jak tworzyć moduły dla własnych potrzeb,
  • szczegółowe pytania dotyczące ofert usług Odoo itp.

Zanim zapytasz - sprawdź podobne pytanie. Możesz wyszukiwać pytania według tytułu lub tagów. Można również odpowiedzieć na własne pytanie.

Unikaj zadawania pytań, które są zbyt subiektywne i kłótliwe lub niezwiązane z tą społecznością.

Czego powinienem unikać w moich pytaniach?

Powinieneś zadawać tylko praktyczne, odpowiedzialne pytania oparte na rzeczywistych problemach, z którymi musisz się zmierzyć. Dyskusyjne, otwarte pytania zmniejszają użyteczność tej strony i wypychają inne pytania z pierwszej strony.

Aby zapobiec oznaczeniu i usunięciu Twojego pytania, unikaj zadawania subiektywnych pytań, gdy ...

  • każda odpowiedź jest równie ważna: "Jaki jest twój ulubiony ______?"
  • twoja odpowiedź jest dostarczana wraz z pytaniem i oczekujesz więcej odpowiedzi: "Używam ______ dla ______, z czego korzystasz?"
  • nie ma rzeczywistego problemu do rozwiązania: "Ciekawy jestem, czy inni czują się tak, jak ja."
  • zadano nam otwarte, hipotetyczne pytanie: "Co się stanie, jeśli zdarzy się _____?"
  • jest to tyrada pod postacią pytania: "______ jest do kitu, mam rację?"

Jeśli pasujesz do jednego z tych przykładów lub jeśli twoja motywacja do zadania pytania brzmi "Chciałbym wziąć udział w dyskusji na temat ______", to nie powinieneś pytać tutaj, ale na naszej liście mailingowej. Jeśli jednak twoją motywacją jest "Chciałbym, żeby inni mi wyjaśnili" ______ ", to prawdopodobnie jesteś w porządku.

(Powyższa sekcja została zaadoptowana z Stackoverflow FAQ.)

Co więcej:

  • Odpowiedzi nie powinny zawierać kolejnych pytań ani rozszerzać istniejącego. Zamiast tego wyedytuj pytanie albo dodaj komentarz z pytaniem.
  • Odpowiedzi nie powinny komentować innych odpowiedzi. Zamiast tego dodaj komentarz do pozostałych odpowiedzi.
  • Odpowiedzi nie powinny wskazywać tylko na inne pytania. Zamiast tego dodaj komentarz do pytania "Możliwy duplikat ...". Można jednak dołączyć linki do innych pytań lub odpowiedzi, dostarczając odpowiednich dodatkowych informacji.
  • Odpowiedzi nie powinny jedynie zawierać linku do rozwiązania. Zamiast tego podaj tekst opisu rozwiązania w swojej odpowiedzi, nawet jeśli jest to tylko kopiowanie / wklejanie. Linki są mile widziane, ale powinny być komplementarne w stosunku do odpowiedzi, źródeł odsyłających lub dodatkowej lektury.

Czego powinienem unikać w swoich odpowiedziach?

Odpowiedzi nie powinny zawierać kolejnych pytań ani rozszerzać istniejącego. Zamiast tego wyedytuj pytanie albo dodaj komentarz.

Odpowiedzi nie powinny komentować innych odpowiedzi. Zamiast tego dodaj komentarz do pozostałych odpowiedzi.

Odpowiedzi nie powinny tylko wskazywać na inne pytania. Zamiast tego dodaj komentarz wskazujący "Możliwy duplikat ...". Można jednak umieścić linki do innych pytań lub odpowiedzi, dostarczając odpowiednich dodatkowych informacji.

Odpowiedzi nie powinny jedynie zawierać linku do rozwiązania. Zamiast tego podaj tekst opisu rozwiązania w swojej odpowiedzi, nawet jeśli jest to tylko kopiowanie / wklejanie. Linki są mile widziane, ale powinny być komplementarne w stosunku do odpowiedzi, źródeł odsyłających lub dodatkowej lektury.

Odpowiedzi nie powinny rozpoczynać debaty Ta społeczność Q&A nie jest grupą dyskusyjną. Unikaj prowadzenia debat w swoich odpowiedziach, ponieważ mają one tendencję do rozcieńczania istoty pytań i odpowiedzi. W przypadku krótkich dyskusji skorzystaj z funkcji komentowania.

Kiedy pytanie lub odpowiedź otrzymają głos za, użytkownik, który je opublikował zyska punkty, które nazywane są "punktami karmy". Punkty te służą jako przybliżona miara zaufania społeczności do niego / niej. Różne zadania moderacji są stopniowo przypisywane użytkownikom na podstawie tych punktów.

Na przykład, jeśli zadasz interesujące pytanie lub udzielisz przydatnej odpowiedzi, Twój wkład otrzyma głos za. Z drugiej strony, jeśli odpowiedź jest myląca, otrzyma ona głos przeciw. Każde głosowanie za przyjęciem wygeneruje 10 punktów, przy czym każdy głos przeciwko odrzuci 10 punktów. Istnieje limit 200 punktów, które można zgromadzić na pytanie lub odpowiedź na dzień. Podana na końcu tabela wyjaśnia wymagania dotyczące punktów reputacji dla każdego rodzaju zadania moderacji.

Dlaczego inne osoby mogą edytować moje pytania / odpowiedzi?

Celem tej witryny jest stworzenie odpowiedniej bazy wiedzy, która odpowie na pytania związane z Odoo.

Dlatego pytania i odpowiedzi mogą być edytowane jak strony wiki przez doświadczonych użytkowników tej strony w celu poprawy ogólnej jakości zawartości bazy wiedzy. Takie przywileje są przyznawane na podstawie poziomu karmy użytkownika: będziesz w stanie zrobić to samo, gdy twoja karma stanie się wystarczająco wysoka.

Jeśli to podejście nie jest dla Ciebie, szanuj społeczność i korzystaj ze społeczności Google+.

5 głosuj za, dodawaj komentarze
50 głos przeciw
30 wstaw odnośnik tekstowy, prześlij pliki
750 Twoja biografia może być postrzegana jako podpowiedź
50 usuń własny komentarz
100 oznacz obraźliwe, zamknij własne pytania
300 edytuj dowolny post, zobacz obraźliwe oznaczenia
500 zaakceptuj każdą odpowiedź
500 usunąć jakikolwiek komentarz
500 zamknąć jakikolwiek post
1000 usunąć jakiekolwiek pytanie lub odpowiedź

Bądź na bieżąco

Na temat tej społeczności

Ta społeczność jest przeznaczona dla profesjonalistów i entuzjastów naszych produktów i usług. Dziel się i dyskutuj o najlepszych treściach i nowych pomysłach marketingowych, buduj swój profil zawodowy i stań się lepszym sprzedawcą. Wróć do Pomoc